بلاگ

پر فروش ترین دستگیره های کاپران

امروزه تنوع بسیار بالا در زمینه دستگیره موجب شده از طرفی در انتخاب مدل و رنگ دستگیره دست شما باز باشد ولی از طرفی دیگر به دلیل بالا بودن تنوع باعث سردگمی شما در انتخاب نیز خواهد شد لذا برای عبوری موفقیت آمیز از این چالش یکی از راه های مناسب استفاده از تجربه خریداران دیگر است به این علت که غالبا  طرح های کابینت در یک بازه زمانی مشخص از یک طرح و رنگ به خصوص پیروی میکنند.به همین دلیل تعداد زیادی دکوراسیون پیدا میشود که با دکوراسیون شما شباهت بالا و یا نقاط مشترک بالایی داشته باشد پس میتوانید از تجربه خرید آنها نیز استفاده کنید و انتخابی بی نقص داشته باشید.

در این زمینه برند ها و یا فروشگاه های معتبر به پشتوانه ثبت وقایع فروش ، این امکان را برای شما فراهم آوردند تا بتوانید با پر فروش ترین دستگیره های هر برند آشنایی داشته باشید و در این دریای پر ماهی لیست محدودتر و منتخب تری را برگزینید.

اکنون لیست TOP TENمحصولات کاپران را باهم بررسی خواهیم کرد:

با توجه به اهمیت این مقاله که در بالا شرح داده شد امروز مجموعه دکوریته قصد دارد تا یکی از برند های خوشنام بازار با نام کاپران مورد بررسی قرار دهد و پر فروش ترین محصولات این کمپانی را که در سال 1402 در مجموعه به فروش رسیده را به شما عزیزان معرفی کند تا مسیر انتخاب شما را تسریع کند.این محصولات را بر اساس میزان فروش از رتبه دهم به اول برای شما شرح خواهیم داد.

10.دستگیره کلاسیک KP-422 :

دستگیره KP-422 مشکی  مات کاپران از دسته محصولات کلاسیک این برند بوده که بر خلاف سنت دستگیره های کلاسیک از سایز بندی های بزرگ تری برخوردار است، واین امر موجب شده که در دکوراسیون های کلاسیک و نئو کلاسیک امکان نصب بیشتری داشته باشد و نکته قابل توجه که این دستگیره را متمایز میکند رنگ مشکی مات محصول است که برجستگی خاصی به طرح دکوراسیون شما می بخشد.

4226

9.دستگیره مدرن KP-322 :

یک محصول جذاب که در عین سادگی طرح از فرمت بسیار ویژه ای برخوردار است، سطح دستگیره kp-322 سخت کاری شده و ظاهری عاج دار دارد ، که این سبک از دستگیره های عاج دار از پر فروش ترین طرح های اروپا و آمریکا در سایت علی بابا و آمازون میباشد.

322

8.دستگیره کلاسیک KP-152 :

بدون شک یکی از پر طرفدار ترین طرح های سه سال اخیر طرح دستگیره kp-152 است با ظاهری کلاسیک و ریزه کاری های کم اما قوس و طرح برجسته ای منحر به فرد که در هیچ دستگیره ای تکرار نشده است.

1523

7.دستگیره تک پیچ مدرن KP-192L :

یک دستگیره تک پیچ با طرح کرکره ای ظاهری مدرن و خنثی در هفت رنگ متنوع که طیف رنگی تمامی دکوراسیون های مدرن و حتی چندین کلاسیک را در بر میگیرد.

192L

6.دستگیره تک پیچ کلاسیک KP-272:

تک پیچ گردی که رنگ و بوی نوستالژی با خود همراه دارد و در دکوراسیون های کلاسیک حسی از دوران خوش کودکی را برای شما به ارمغان می آورد این محصول در شش رنگ متنوع تولید میشود که طیف گسترده از ترکیب رنگ ها را در برمیگیرد

272

5.دستگیره کلاسیکKP-302 :

دستگیره کلاسیکی دیگر از برند کاپران بوده که سطح بدن طرح بسیار کمی دارد و اکثر سطح دستگیره دارای طرح هایی گوناگون و هم سو با یک دیگرند به شکل جزئی از یک کل منظم و طراح بخوبی این موضوع را درک و بیان کرده است.

پر فروش ترین دستگیره های کاپران

4.دستگیره کلاسیک KP-292 :

محصولی خاص با ظاهری بسیار جذاب که بر اساس طرح های سلطنتی پی ریزی شده و در همان نگاه اول سنگین بودن طرح شما را به این تصور وا میدارد که این یک دستگیره ساده نیست بلکه یک طرح سلطنتی ، خاص و کم نظیر است.

292

3.دستگیره توکار کلاسیک:

یاور طراح مناسب ترین لقبی است که میتوان به این دستگیره اعطا کرد ؛ به خاطر سبکی که دارد میتواند به عنوان قسمتی از دیزاین دکوراسیون خود را نمایش داده و هر وقت که نیاز است از آن برای باز کردن درب نیز استفاده کرد.

JHV

2.دستگیره مدرنKP-252 :

استوانه شش ضلعی جذاب کاپران بدون هیچ فاصله اضافی کاملا به بدنه چسبیده ، شکل ظاهری جدید و بسیار جذاب آن و همینطور داشتن تک پیچ هماهنگ با محصول از دلایل فروش بالای آن بوده ؛ این جذاب شش ضلعی در سه رنگ تولید میشود.

252

2.دستگیره مدرنKP-342 :

اشتباه تایپی نیست ؛ KP-342 فروشی همگام با KP-252 دارد و به همین خاطر در رتبه دوم دو محصول را به شما معرفی میکنیم

اما برخلاف همسایه خود این محصول از زوایایی کاملا گرد پیروی میکند در تمامی سطح دستگیره به جز یک انحنای محسوس چیز دیگری نمی بینید و ابتدا و انتهای دستگیره کمی پهن تر و گرد میشود KP-342 نیز دارای طرح مخصوص بوده و سبک کلی طرح این دستگیره از کانسپت اشک الهام گرفته شده که این امر به خصوص در تک پیچ محصول کاملا دیده میشود.

342

1.و حالا جایگاه اول : دستگیره مدرنKP-342 :

یک دستگیره مدرن با طرحی خاص که در سه سال اخیر بالاترین فروش را در برند کاپران در تمامی کشور به خود اختصاص داده است طراح این جذاب کلاسیک از کانسپت(ایده پردازی) برگ و ساقه استفاده کرده و به این طرح بینظیر رسیده است

142

این محصول در هفت رنگ گوناگون تولید میشود که انتخاب شما را برای رنگ متناسب با دکوراسیون خود به شدت آسان میسازد.

و در انتها دو محصول تک پیچ کاپران اخیرا طراحی و تولید شده اما به نسبت تاریخ تولید فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند دستگیره تک پیچ KP-282 و  KP-262 دو محصول تک پیچ مدرن از برند کاپران هستند که از ابتدای سال 1402 روانه بازار شده اند و فروشی قابل ملاحظه را به خود اختصاص داده اند.

262282 1

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “پر فروش ترین دستگیره های کاپران

  1. حمیدرضا وحیدی گفت:

    چقدر دستگیره های زیبایی

  2. احمدی گفت:

    سپاس از پاسخگویی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *