بلاگ

دستگیره تاپ ساید چیست؟

معرفی دستگیره تاپ ساید

مجموعه دکوریته همیشه در تلاش بوده که سلیقه و دیزاین منزل شما را به روزکند و این بزرگ ترین رسالت ما خواهد بود
در همین مسیر امروز قصد داریم شما را با یک محصول خاص آشنا کنیم که علاوه بر کاربرد در ایجاد جلوه بصری نیز نقش بسزایی ایجاد میکند.

دستگیره کابینت تاپ ساید

دستگیره کابینت تاپ ساید

این محصول از سال 2019 در صنعت دیزاین خانه برای اولین بار در اروپا تولید و مرد استفاده قرار گرفت و با استقبال خوبی نیز روبه رو شد از این به مرور تجار ایرانی نیز شاخه ای یا تاپ ساید را در ایران وارد و معرفی کردند پس از گذشت مدتی کوتاه به دلیل تفاوت نرخ ارزی و قیمت تمام شده این محصول و همچنین ایجاد تقاضای بالا دستگیره تاپ ساید توسط چند شرکت در ایران نیز به تولید رسید.
و امروزه این محصول با متریال های گوناگون توسط چندین شرکت معتبر مثل شرکت کاپران تولید و ارائه میگردد.
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که برای خرید دستگیره کابینت  به فروشگاهی مراجعه کرده باشید اما با دیدن تنوع موجود، در انتخاب محصول با مشکل مواجه شده باشید. آشنایی با انواع جدید دستگیره ها و کاربرد آن ها می تواند به شما کمک کند تا خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با دستگیره کابینت تاپ ساید که یکی از محبوب ترین دستگیره های موجود در بازار است آشنا کنیم.

دستگیره تاپ ساید چیست؟

ابتدا لازم است تا بدانیم با چه محصولی روبه رو هستیم دستگیره تاپ ساید به نوع خاصی از دستگیره گفته میشود که برای نام گذاری آن از شیوه نصب محصول وام گرفته شده (حاشیه بالا)واژه top side در زبان لاتین به معنای حاشیه بالا بوده و به قسمتی که این دستگیره نصب میشود اشاره دارد به طور کلی محصولی را معرفی میکند که در حاشیه بالای کشو و یا درب قابل نصب است.
دستگیره تاپ ساید ازجمله  درستگیره های شاخه ای به شمار رفته که در خانواده محصولات مدرن هستند و یکی از رویکرد های اصلی این خانواده در صنعت دیزاین منزل ساده سازی جزئیات و همچنین استفاده از تمام جزئیات برای تزئین کل میباشد.

ویژگی های دستگیره تاپ ساید

دستگیره کابینت تاپ ساید

قسمت عمده نمای آشپزخانه با کابینت های زمینی یا هوایی پوشیده میشود. لذا توجه به جزئیات کابینت ها (از جمله دستگیره) می تواند جلوه ای بسیار متفاوت به آشپزخانه شما ببخشد. دستگیره تاپ ساید یکی از مدل های جدید و مدرن دستگیره های آشپزخانه است که نوعی دستگیره نیمه مخفی است. در واقع این محصولات مابین دستگیره های معمولی و دستگیره های کاملا مخفی هستند. در نمای بیرونی تنها زبانه آن ها دیده می شود.
این کالاها با نام های دستگیره لبه درب کابینت یا دستگیره لبه کشو نیز شناخته می شوند. زیرا در بخش بالایی کشو ها قرار می گیرند و توسط پیچ های ام دی اف به پشت درب آن ها متصل می شوند. این دستگیره ها علاوه بر طراحی زیبایی که دارند، دارای کارکرد آسانی هم هستند. این موضوع منجر به محبوب شدن آن ها شده است. ضخامت این محصولات چیزی حدود3 الی5 میلیمتر است و دارای تنوع در رنگ و طرح هستند. اما به طور معمول در رنگ های مشکی تولید می شوند اما رنگ هایی همچون طلائی و استیل نیز در این کار قابل تامل است. نکته قابل توجه این است که رنگ آن ها ثابت است و در اثر تماس با آب و رطوبت دچار آسیب نمی شوند.

جنس دستگیره های تاپ ساید

دستگیره های مدل تاپ ساید باید از متریال اولیه مستحکمی ساخته شوند چرا که به دلیل شکل ظاهری متفاوت باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند متریالی که بتواند این استحکام را در وزن پایین تامین کن متریال آلومینیوم است و شرکت کاپران نیز این محصول را با متریال آلومینیوم درجه 1 در بالاترین کیفیت کوالیتی ممکن تولید میکند.

سایز بندی دستگیره تاپ ساید

همانطور که پیشتر گفتیم دستگیره تاپ ساید در دسته دستگیره های شاخه ای به شمار میرود از این رو معمولا ابعاد دستگیره با عرض کشو برابری میکند این محصول در سایز های 15 ، 30 ، 45 و 90سانتیمتر تولید میشود که سایز های 90 و 45 سانتیمتر محبوبت بیشتر دارند.

نحوه خرید دستگیره تاپ ساید با بهترین قیمت

دستگیره کابینت تاپ ساید

در حال حاضر با توجه به عمومی بودن فروشگاه های اینترنتی در ایران شما با چند کلیک ساده و در زمانی کمتر از یک دقیقه قادر هستید این محصول را پیدا و خریداری کنید و علاوه بر آن شما میتوانید از تمامی فروشگاه های یراق و دستگیره نیز این محصول را بخواهید مجموعه دکوریته با حدود 20 سال سابقه درخشان در این زمینه این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا بتوانید با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری(از طریق وبسایت) این محصول و دیگر محصولات را هم به صورت حضوری و یا مجازی  ببینید و چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری دارید از کادر فروش مجرب مجموعه سوالات خود را پریده و خریدی آسان و آگاهانه داشته باشید.برای خرید این محصول نیز میتوانید با کلیک کردن روی لینک مربوطه خرید خود را انجام دهید.

نتیجه‌گیری

دستگیره کابینت تاپ ساید با طراحی مدرن، جنس مقاوم و کاربردهای متنوع، یک انتخاب عالی برای بهبود دکوراسیون و کارایی آشپزخانه است. با انتخاب این دستگیره‌ها، زیبایی و کاربردی بودن آشپزخانه خود را به سادگی بهبود دهید و لذت کار با آشپزخانه را بیشتر کنید.

نوشته های مشابه

12 دیدگاه در “دستگیره تاپ ساید چیست؟

  1. محمد علی آبادی گفت:

    ممنون از اطلاعات دقیق و مفیدی که ارائه دادید

  2. امین عبادی گفت:

    لیست قیمت محصولات را چگونه می توانم بگیریم ؟

    1. محمدرضا ابراهیمی گفت:

      09361800636 با این شماره تماس بگیرید

  3. علی گفت:

    تفاوتش با دستگیره ال و یو چی هست

    1. محمدرضا ابراهیمی گفت:

      این محصول در همون دسته دستگیره های شاخه ای مخفی محسوب میشن با این تفاوت که دستگیره ال و یو با قد 3 متر عرضه میشه اما دستگیره های تاپ ساید بر اساس ابعاد استاندارد کشو و درب ساخته شده و طراحی خاص تری نسبت به ال و یو داره

  4. حسین گفت:

    توضیحات کامل بود

  5. عباس گفت:

    خیلی کاربردیه

  6. zahra.midor@yahoo.com گفت:

    چه ابعادی داره ؟؟؟ سفارش به چه صورت میشه داد

    1. محمدرضا ابراهیمی گفت:

      15.30.45.90سانتیمتر از طرق سایت و و همینطور به صورت حضوری در خدمتتون هستیم

  7. حسین گفت:

    دستگیره تاپ ساید رنگ بندی هم دارد؟؟

    1. محمدرضا ابراهیمی گفت:

      بله اما رنگ بندی های این طرح عموما خنثی هستند مثل استیل و مشکی

  8. جلالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    طراح هستم و از این محصول به تازگی در کارهام استفاده کردم
    خیلی عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *