بلاگ

13 ایده برای نصب کلید و پریز

در دنیای مدرن امروز با تکیه بر پیشرفت علم و تکنولوژی سعی بر این میشود که بتوانیم از صد در صد ظرفیت هر وسیله ای به صورت همه جانبه استفاده کنیم برای مثال در گذشته کلید روشن و خاموش کردن روشنایی تنها یک وسیله مکانیکی بود اما امروزه شاهد آن هستیم که به جای کلید های مکانیکی در برخی منازل از پنل های یک پارچه لمسی استفاده میشود که قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را نیز دارد و شما میتوانید از فاصله دور نیز آن را کنترل کنید و به همین شکل دیگر وسایل منزل را می‌توانید از راه دور حتی از شهر یا کشوری دیگر کنترل و بررسی کنید.در کشور های پیشرفته تر مثل آلمان یا سوییس با استفاده از شبکه اینترنت و امکاناتی مثل گوگل هوم google home  شما می‌توانید خیلی از عناصر منزل را کنترل کرده و از خطرات ناشی آن با خبر باشید ، می‌توانید درب منزل را باز یا قفل کنید ، نور و صدا را کنترل کنید،اطفای حریق اتومات انجام دهید و یا در صورت خطرات جانی پلیس را از طریق همان پنل مدیریتی باخبر کنید.
در این مسیر کشور ایران نیز در حال پیشرفت است و بسیاری از این محصولات در دسترس همگان قرار دارد مانند دستگیره هوشمند منزل که در مقاله ای مجزا به آن پرداخته ایم

امروز قصد داریم شما را با یکی دیگر از محصولات پرکاربرد در خانه و آشپزخانه آشنا کنیم که علاوه بر مرتفع کردن خیلی از دغدغه های شما ظاهری مدرن و شیک نیز به خانه شما اعطا میکند.

پریز های کابینتی و توکار:

برخلاف اسمی که برای آن در نظر گرفته شده این محصولات فقط مختص به کابینت نبوده و در بیشتر فضاها میتوان آن ها را نصب و استفاده کرد.

ما اینجا 13 روش که میتوانید از آن ها استفاده کنید را جمع آوری کرده ایم اما بدیهی است که روز به روز به این 13 روش اضافه شود

1.پریز های پاپ آپ:

نصب پریزهای پاپ‌آپ که از زیر کابینت خارج می‌شوند، راهی منحصربه‌فرد برای گنجاندن پریزهاست.احتمالاً مخترعانه‌ترین و مناسب‌ترین راه برای پیاده‌سازی پریزهای زیر کابینت، نصب برخی از پریزهای پاپ‌آپ می‌باشد. پریزهای پاپ‌آپ بسیار شیک به نظر می‌رسند و می‌توانند روی هر نوع متریالی نصب شوند.شما می‌توانید انتخاب کنید که از پریزهای پاپ‌آپ استوانه‌ای، پریزهای مربعی یا حتی نوار پریز پاپ‌آپ استفاده کنید. امکانات تقریباً بی‌پایانی وجود دارد و می‌توانید با طراحی در اینجا به خلاقیت واقعی بپردازید. پریزهای پاپ‌آپ یکی از زیباترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها برای اکثر فضا ها مثل خانه،آشپزخانه و حتی دفاتر اداری به شمار میرود.

آپ

2.نوارهای پریز:

اگر نمی‌خواهید زیادی پیچیده شود و پریزهای پاپ‌آپ نصب کنید، یک گزینه دیگر این است که به سادگی چند نوار پریز را در زیر کابینت‌های خود نصب کنید. این گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که از تعداد زیادی وسائل بر روی سطوح میز آشپزخانه خود استفاده می‌کنند.

به جای اینکه مجبور باشید توستر خود را در یک سوی آشپزخانه و مخلوط‌کن خود را در سوی دیگر قرار دهید، با استفاده از نوار پریز، وسایل خود را در یک منطقه آسان‌دسترس گروه‌بندی کنید. آنها در تمام رنگ‌ها موجود هستند و نصب آنها بسیار آسان است.

این یک ایده بسیار آسان و سریع برای اجرای خودتان است. برای این ایده خودساخته ما، نیروی محافظ پریز با قابلیت مونتاژ بر روی پایه‌ها را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید آنها را با هزینه کمی تهیه کنید و به سرعت نصب کنید.

3.پریز های دیواری با کاشی:

اگر کابینتی برای پنهان کردن پریزها در زیر آنها ندارید، باز هم میتوانید پریز های نواری را در دکور خود بگنجانید. فقط کافیست آنها را کمی پایین‌تر از معمول و به صورت افقی در امتداد بک‌اسپلش نصب کنید.با تطابق رنگ پلاکت(بدنه پریز) مربوطه با بک‌اسپلش(پس زمینه دیوار) خود، می‌توانید پریزها را به طور مؤثری مخفی کنید و به ترتیب آنها را با دکوراسیون آشپزخانه ترکیب کنید. با توجه به کاغذ دیواری یا سبک آشپزخانه‌تان، راه‌های اصیل متعددی برای اجرای این کار وجود دارد.

کاشی

4.پریز های درون دراور:

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک دراور را برای نیازهای شارژ برقی خود تعیین کنید؟ این به شما کمک می‌کند تا آنها از مسیر خارج شوند و میزان آشفتگی بصری در اتاق کمتر شود.با قرار دادن یک یا دو پریز داخل یک دراور کشویی، یک راه تمیز و باهوشانه برای مخفی کردن پریز و همچنین هر چیزی که می‌خواهید به آن وصل کنید، ایجاد می‌شود. این روش به ویژه برای شارژ کردن تلفن‌ها و سایر دستگاه‌های بی‌سیم بسیار مؤثر است.

کشو

5.پریز های کنج یا گوشه:

یک کناره صبحانه با پریزهای درون آن، ایده دیگری عالی برای خلاقیت با پریزهای خود است. با قرار دادن یک پریز در یک فضای عقب از سطح دیوار، می‌توانید آن را حتی بیشتر پنهان کنید و کمتر قابل توجه کنید، یا از آن به عنوان یک تاکید ظریف برای خود کناره صبحانه استفاده کنید.

6.پریز های زیر کابینت جزیره:

اگر جزیره آشپزخانه دارید، قرار دادن پریزهایتان روی یا عمود بر زیر سقف پیش‌فرض میز کار، راه کاملی برای نگه‌داشتن آنها از مسیر است. اگر شما همانند بسیاری از ما غذا را روی جزیره آماده می‌کنید، این یک روش خوب برای بهینه‌سازی این منطقه برای استفاده از وسایل جانبی آشپزخانه است.

کابینت

7.پریز های گرد و مربعی:

می‌توانید از کاشی‌های خود استفاده کنید تا پریزهای خود را به نحوی کامل کنید که آنها جزء طراحی شوند. از آنجا که کاشی‌ها به طور کلی شبیه پریزها هستند، برای این سبک به ویژه مفید هستند.

مربعی تو کار

8.استفاده از نور طبیعی:

پریزهای آشپزخانه‌تان را می‌توانید بین دراورها قرار دهید تا آنها پنهان شوند، اما به آسانی دسترسی‌پذیر باشند.

9.استفاده از کاشی ها:

تا حدودی مشابه پریزهای پاپ‌آپ، نسخه‌ی پاپ‌آپ یک راه بسیار رضایت‌بخش و منحصربه‌فرد برای گنجاندن پریزها در طراحی خود است. شما می‌توانید آنها را از بک‌اسپلش خود بیرون بیاورید یا حتی مستقیماً از دیوارها.

10:پریز های کنار میز صبحانه:

اگر جزیره‌ای با نوع متفاوتی دارید، در نظر داشته باشید که پریزهای خود را در امتداد کناره لایه بالایی نصب کنید.

11.پریز های داخل کابینت:

از یک پنل ویژه کشویی، پاپ‌آپ یا مغناطیسی برای پنهان کردن پریزهای خود در نزدیکی گوشه‌ای از یک کناره، جزیره یا سطح کاربردی استفاده کنید.

12.:پریز های نزدیک کابینت:

با قرار دادن پریزهای خود در نزدیکی پنجره‌ها، می‌توانید از نور طبیعی برای به راحتی پنهان کردن آنها استفاده کنید.

کشو ها

13:استفاده از پنل های پنهان کننده:

این یک نسخه‌ی متفاوت از پریزهای درون کشو است و برای کابینت‌های بزرگ مناسب است. چرا از فضای سطح کاربردی استفاده کنید، وقتی که می‌توانید دستگاه قهوه‌ساز خود را کاملاً درون یک کابینت قرار دهید؟ یک پریز در آن نصب کنید و همه چیز آماده است.

در انتهای باید گفت:برای طراحی و دیزاین منزل خود سلیقه خرج کنید چرا که در روحیه و شیوه زندگی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت پیشنهاد میکنیم که تمامی سلیقه خود را به کار گیرید  و در این مسیر حتما از متخصص و یا افراد با سلیقه مشورت بگیرید.

همچنین در این زمینه تیم دکوریته در کنار شما هستند و میتوانید با ما در تماس باشید

و در انتها میتوانید نمونه های محصولات را نیز مشاهده کنید.

به این نوشته امتیاز دهید:
5/5

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “13 ایده برای نصب کلید و پریز

  1. سلمان گفت:

    دقیقا از توضیحات شما میتونیم محصول مورد نیاز رو اتنخاب کنیم

    1. محمدرضا ابراهیمی گفت:

      ممنونم اگر باز هم سوالی بود در خدمتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *